Рекламации при дефект:
Ако получите продукт с производствен дефект или повреда, молим да се свържете с нас възможно най-скоро. Необходимо е:
- Да ни уведомите писмено на имейл/формуляр за контакт.
- Да приложите снимки, показващи проблема.
- Да посочите номер на поръчката и описание на дефекта.
Срокът за разглеждане на рекламациите е до 30 дни. Рекламации, които са в следствие на неправилна употреба или поддръжка не се приемат. Трябва да имаме реални индикации за дефекти, възникнали по вина на производителя.
Връщане на продукт без дефект:
Според Закона за защита на потребителите (ЗЗП) стоката, получена от клиента, може да бъде върната в рамките на 14 дни след покупката, без изрични основания за това, стига състоянието й да бъде същото, като в момента на предаването й от магазина на клиента Условия:
Продуктът трябва да е неизползван, със запазени етикети и оригинална опаковка.
- Разходите по връщането са за сметка на клиента.
- След преглед на върнатия артикул, ще възстановим сумата по същия начин, по който е извършено плащането (в рамките на 7 работни дни).
Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от страна на ТЪРГОВЕЦА, след като се увери в нейната цялост!
Ако сте получили друг продукт, моля да ни уведомите веднага, да го върнете и той ще бъде заменен.
Всички разходи за връщането и доставката на правилния продукт, ще бъдат поети от нас.
📦 Адрес за връщане:
"Дара ВС" ООД
Благоевград
Ул. "Мизия" 3